Odkazy

Důležité odkazy týkající šikany, kyberšikany, bezpečné komunikace na internetu .......

Informace na téma kyberšikana, ochrana osobních ůdajů - http://www.safeinternet.cz

O bezpečném používání internetu, prevence a řešení kyberšikany - http://www.bezpecne-online.cz

Tipy a informace o kyberšikaně a jejích projevech - http://www. protisikane.cz

Jak řešit šikanu a jak ji předcházet - http://www.minimalizacesikany.cz

Centrum prevence rizikové virtuální komunikace - http://prvok.upol.cz

Stránky občanského sdružení Společenství  proti šikaně - http://www.sikana.org

Prevence rizikového chování - http://www.e-bezpeci.cz

Poradenská linka na prevenci rizikového chování na internetu - http://www.napisnam.cz

Internetové odkazy pro procvičování a lepší učení.

Pro domácí procvičování a pro nápravu poruch učení mohou být nejen pro žáky 1. stupně užitečné tyto internetové odkazy.

www.onlinecviceni.cz
www.matematika.hrou.cz
www.cestina.hrou.cz

Následující odkazy Vám odkryjí tajemství paměti a pomohou Vám se učit efektivně:

www.pametauceni.cz
www.naucteseucit.cz

Pokud chcete řešit, jakou hru hrají vaše děti, máme pro vás radu. Společnost Scio spustila nový portál "JakouHru.cz", která vám napomůže při výběru hry pro vaše děti. Je zde zpracována již asi tisícovka her, které jsou hodnoceny podle různých kritérií. Tyto hry hodnotí skupina odborníků na vzdělávání, počítačové hry, pedagogů a dětských vývojových psychologů. Byl vytvořen poměrně složitý systém hodnocení, který přiřazuje jednotlivým hrám hodnocení.

Hry jsou členěny podle platforem, na jakých se hrají (PC, mobily a notebooky, konzoly) a lze lze vybírat i podle věkového složení.


Pokud vaše děti vlastní mobilní telefon či tablet, mohou si hraním hry tablexia formou her a cvičení vylepšit schopnosti, ve kterých jsou nejvíce oslabeny.

Tato aplikace je určena pro žáky na druhém stupni. Je tvořena několika minihrami, ve kterých řeší různé úkoly. Každá hra je zaměřena na různou kognitivní schopnost (pozornost, orientace...).

Aplikaci si můžete stáhnout zde.